سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چیت پابجی

 

غدر سال 2017 ماه مارس استودیوی PUBG Corporation بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، را که بعدها یکی‌از دوست داستنی‌ ترین بازی ‌های بتل رویال در جهان شد را برای pc منتشر کرد. مجال متعددی نکشید که‌این بازی با استقبال بی‌نظیر و یک‌سری میلیونی یوزرها گیمر رو به ‌رو شد و باعث نشر ورژن چیت پابجی شد.

استودیوی PUBG Corporation با این استقبال بالا از این بازی دست به شغل شد و آحاد سعی خویش را برای بر طرف کردن اشتباهات و همینطور اضافه کردن خصوصیت های تازه ولی دیدنی بهره مند شد.توفیق ورژن ‌ی pc و کنسولی پابجی، منجر شد تا این که خالق ‌ی بازی به تاءمل تشکیل داد اپلیکیشن موبایلی این بازی بیفتد. در سال 2018 بازی PUBG Mobile بوسیله کمپانی Tencent برای دستگاه‌ های اندروید و IOS در بازار منتشر شد.

چیت پابجی
بازی PUBG Mobile
بازی PUBG Mobile

فراگیری چیت در پابجی (PUBG)
تقلب (cheat)! آری چیت در لهجه فارسی به معنای تقلب در بازی میباشد، در حالتی که در‌پی چیت در بازی پابجی (PUBG) یا این که به اصطلاح چیت پابجی میباشید به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این نوشته‌ی علمی یاور ما باشید.

به به کارگیری از قابلیت و امکان هایی که یک بازیکن معمولی در بازی از آنان برخوردار وجود ندارد در دنیای گیم چیت گفته می گرددنحوه‌ های متنوع برای هک پابجی یا این که به اصطلاح چیت پابجی از به عبارتی نخست وجود داشت.

در حالتی که از طرفدارن بازی پابجی میباشید صد در صد در بازی با بازیکن هایی که از کد های تقلب به کارگیری می‌ نمایند میشویداز جمله در درحال حاضر دویدن به منجر یک گلوله که مشخص و معلوم وجود ندارد از کجا آمده سبب به مرگ شما می ‌گردد. در اصطلاح گفته می گردد بازی هک گردیده است و تقلب انجام یافته میباشد یعنی به عبارتی چیت پابجی!

در صدر چیت پابجی به طور Early-Access عرضه شد. با این شغل استودیو Bluehole قصد به برقراری عدل و داد گرفت، البته این تصمیم قضیه خطرناکی برای متقلب‌ ها محسوب نشد، در سال 2017 ب کاهش چیت پابجی روبرو شدیم ولی تداوم این کاهش زیاد نبود و مجدد در سال 2019 شاهد نقطع ی عطف به دست آوردن این داستان هم مانند قبلی شدیم. صحیح در وقتی که به وسیله یک هکر استریمر دارای اسم و رسم و جنجالی توییچ Dr. Disrespect کشته شد یوزرها این بازی به شدت دلخور شدند و آغاز به حذف نصب این بازی کردند. این شغل منجر شد تا شرکت Bluehole پیش از آن که پابجی برای مدام از دست برود و دیر خواهد شد، فکری به درحال حاضر این بازی دوستداشتنی نماید.

شاید شما کاملا با این بازی آشنا نباشید در صدر به طور جامع این بازی در به شما معرفی خوا هیم کرد.

راهنما، فراگیری و نکات بازی پابجی برای بازیکنان نو
راهنما، فراگیری و نکات بازی پابجی برای بازیکنان تازه
راهنما، یادگرفتن و نکات بازی پابجی برای بازیکنان نو
چیت پابجی گوشی
راهنما، یادگرفتن و نکات بازی پابجی برای بازیکنان نو

بازی PUBG یک بازی بتل رویال و از فیلم و کتاب Battle Royale الهام گرفته گردیده‌است. پابجی از گروه عنا وین شوتر معمول صنعت بازی اکانت نمی‌شود.

استارت این بازی با 100 بازیکن میباشد یا این که از جمله یک دسته صمیمانه البته در غایت غرض این بازی صرفا موفق شدن یک نفر میباشد یعنی فقط یک نفر میتواند درین بازی چیره باشد. در سود صرفا ضابطه بازی همین یک آیتم میباشد.

غرض شما درین بازی زنده ماندن میباشد. یعنی نباید بر کشتن بیشترین تعداد از معاندان تمرکز نمائید.

شما بایستی از تکنیک های شوتری استعمال فرمائید یعنی حتی سوای کشتن یک معاند در بازی غالب گردید.

داشتن عملکردی مخفیانه، در بازی پابجی غالب‌ ترین راه میباشد. واقع بیشترین بازیکن های مقام بالای بازی پابجی در تورنمنت ‌های خویش با این تیتر که دیگر بازیکن ها در صدد کشتن یکدیگر همت می نمایند بوسیله تکنیک ‌هایی مثل نهفته‌کاری یعنی نهفته شدن بدور از حاشیه دریا و در یک قایق، تلاش می نمایند به مرحله پایان بازی برسند و موفق شدن خویش را به 100 درصد برسانند.

چتربازی؛ جستن اسلحه؛ کشتن بازیکنان
چتربازی در بازی پابجی
چتربازی؛ یافت کردن اسلحه؛ کشتن بازیکنان
چتربازی در بازی پابجی
این عبارت معمولی مجموع مسیری میباشد که می بایست در بازی پابجی دنبال نماییداستارت بازی با پرش کلیه بازیکن ها از هواپیما میباشد و همگی بایستی همت نمایند در نقطه قابل قبولی روی نقشه توسط چتر فرود بیایند.

موقع استارت بازی شما هیچ چیزی ندارید در سود فورا بعد از فرود وارد شدن می بایست در ساختمان‌ها و … درپی اسلحه و امکانات مانند اسلحه، جامه، ضد گلوله و … بگردید این شیوه زنده ماندن شماست. در اینجا علاوه بر مهارت به شانس هم نیاز میباشد! تا اینکه امکانات عالی و مطلوب پیدا نمایید.

در بازی‌ های نخستین شایسته ترین شیوه برای زنده ماندن در بازی مشغول نشدن میباشد. برای پرهیز از زد خورد با یک مجموعه یا این که کشته شدن از رویکرد به دور به وسیله اسنایپری که اورا نمی‌ بینید و خوب میباشد تا جایی که قابلیت و امکان دارااست از زد خورد پرهیز کنید و مخفیانه تکان فرمایید. این سیرتکامل باقی بازیکن ها یکدیگر را می‌کشند و معاندان کمتری برای تقابل با امکانات عالی و توانمند دارید.

راهنما های متعدد و بسیار متعددی در زمینه ی مکانیزم فرود وارد شدن در بازی پابجی وجود داراست.

در حالتی‌که بخواهیم به طور خلاصه شایسته ترین جای ‌های فرود در بازی پابجی را به شما توضیح دهیم بایستی بگوییم خوب میباشد از فرود وارد شدن در محل ‌های نامرتب و شهرهای بلندمرتبه پرهیز کنید.

شایسته ترین فعالیت این میباشد که جای کوچک و همچنین خلوت را برای خویش فرود خویش تعیین نمائید با رعایت این ضوابط می‌توانید با خیال و خاطر شل به برداشتن لوت، سلاح و زره بپردازید.

ناحیه بازی رفته رفته کوچکتر می‌گردد
در گشوده یکه 100 نفر بخواهند یک دیگر را در یک نقشه گرانقدر بکشند، حتما فرصت بسیار متعددی ارتفاع میکشد. در فیض بازی در برهه زمانی ‌های هنگامی مشخص و معلوم، نقشه بازی را به یک میدان انرژی آبی‌رنگ محصور می‌ نماید.

در‌حالتی که در نخستین بازی خارج از این میدان قرار بگیرید، جراحت کمتری می‌بینید، ولی به طور طبیعی با پیشرفت آن، آسیبی که به شما می ‌رساند هم بیشتر می ‌گردد در فیض می بایست هر چه سریع خیس خویش را به محیطی که بازی معمولی در آن جا ادامه داراست برسانید.

بازی چیت پابجی تلفن همراه
بازی چیت پابجی گوشی
بازی چیت پابجی تلفن همراه
یک دایره قرمز‌رنگ هم با تیتر حوزه‌ ای که بمباران میباشد نشان داده میشود. بمباران به طور شمارش یک سری عدد اعمال می‌شود و بازیکن بایستی سریعا خویش را از آن منطقه بیرون نماید و یا وارد یک ساختمان خواهد شد تا از کشته شدن در امان بماند.

ماهیتابه ضد گلوله
سلاح های متعددی برای پیکار مجاورت در بازی PUBG وجود دارااست، البته ماهیتابه قهرمان حقیقی وواقعی بازی اکانت میگردد.

در اوایل تشکیل داد بازی مقصود سازندگان این بود که بتوان با ماهیتابه صحیح مانند یک راکت تنیس نارنجک ‌ها را زد، ولی این غرض تحقق نیافت و ماهیتابه تبدیل به گمراه کننده گلوله خواهد شد. شما بایستی با ماهیتابه گلوله‌ هایی که از معاند به سمت شما میاید را دفع فرمائید اما احتمال این که هنگام ایفا این کارکشته گردید زیاد میباشد، البته در حالتی‌که بتوانید به سمت هر کس به شما شلیک می‌نماید بدوید و با یک ضربه ظریف او‌را بکشید احتمال برد خویش را تعدادی برابر می‌کنید.