سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل دانلودی

 

 

سایت صدتو، معتبرترین فروشگاه فایل در ایران

 

یکی از معتبرترین، بهترین و شاخص ترین سایت های فروش فایل و محصولات دانلودی، سایت  صدتو است. این سایت یک فروشگاه اینترنتی و مرکز بازاریابی برای محصولات دانلودی است که شما می توانید با استفاده با استفاده از بستر فروشگاهی آن، محصولات خود را به فروش برسانید.

 

به عبارت دیگر اگر شما دارنده فایل های مختلف و با کیفیت هستید، می توانید با همکاری در  سایت صدتو به فروش فایل و محصولات دانلودی بپردازید. اگر هم که نیازمند محصولات دانلودی هستید می توانید در این سایت به جستجوی موضوع مورد نظر خود بپردازید تا تعداد زیادی از محصولات با کیفیت و ارزشمند را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

 

کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

چرا به صدتو باید اعتماد کرد؟

 

فروشگاه صدتو یکی از معتبرترین فروشگاه  های دانلود محصولات علمی و پژوهشی برای همه اقشار جامعه از جمله فارغ‌التحصیلان و دانشجویان است که هم می توانند بهترین و با کیفیت ترین فایل های خود را در فرمت های مختلف به فروش برسانند و هم فایل های مدنظر خود را بخرند. ما در سایت صدتو  از حرفه ای ترین و مجرب ترین متخصصین کشور استفاده کرده‌ایم تا یک فروشگاه اینترنتی  با کیفیت را بسازیم  تا شما بتوانید کسب و کار آنلاین خود را به سادگی در فروشگاه ما داشته باشید.

 

ما برای اینکه سایتمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد،  قویترین سرورها را خریداری کرده ایم تا بهترین فضا برای فروشگاه های دانلود فایل،  ایجاد شود. همچنین با استفاده از یک تیم بسیار حرفه‌ای در حوزه سئو  و بهینه سازی سایت، کاری کرده‌ایم که فروشگاه ما جز نتایج برتر در جستجوی  گوگل باشد.  از این رو شما مطمئن باشید اگر فایل های خود را در سایت ما قرار ‌دهید، قطعاً بازدید بسیار زیادی خواهند داشت. چرا که سایت ما جزو نتایج ابتدایی گوگل است و در نتیجه بازدید بیشتری دارد و از این رو احتمال فروش فایل شما قطعاً بالاتر خواهد بود.

ویژگی های سایت صدتو

 

 در حال حاضر فروشگاه سازهای زیادی در کشور فعالیت می‌کنند. اما چرا ما توصیه می‌کنیم که فروشگاه فایل  صدتو را انتخاب کنید؟  اولین ویژگی، اعتبار شرکت سایت صدتو است. صدتو در رتبه‌های برتر گوگل قرار دارد.  از این  رو احتمال دیده شدن محصولات شما بسیار زیاد است. وقتی که یک  دانشجو یا  پژوهشگر نیازمند یک موضوع خاص  است و آن را  در گوگل جستجو می کند،  در اولین نتایج گوگل، سایت صد تو  ظاهر می شود. چرا که سایت صدتو  توسط گوگل اعتبار و بازدید بسیار زیادی دارد.  از این رو دانشجویان یا پژوهشگران زیادی وارد سایت می شوند، محصول شما را می بینند و متناسب با توضیحات شما  به  خرید آن فایل می پردازند.

همچنین کارشناس سئوی صدتو محولات شما را سئو میکنند تا در رتبه ی اول گوگل قرار گیرند و سبب افزایش فروش محصولات شما شود.

 

کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

 

 

ثبت نام در صدتو

 

پس از ورود به سایت ما اولین کار این است که در سایت ثبت نام کنید.

 

مراحل ثبت نام بسیار ساده است و در کمتر از 20 ثانیه شما می توانید ثبت نام کنید. پس از ثبت نام حتما باید شماره تلفن خود را تایید کنید. پس از تایید شماره تلفن،  پنل فروشگاهی شما به شکل زیر ایجاد می شود و شما به سادگی می توانید محصولات خود را از قسمت مشخص شده اضافه کنید.

 

کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

 

 فرآیند کاری در فروش فایل و محصولات دانلودی در سایت صدتو  بسیار ساده است. کافی است از قسمت افزودن محصول جدید، فایل های خود را آپلود کنید.

 

کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

 

به سادگی می توانید با ساختن این  فروشگاه، درآمد قابل قبولی از محصولات بسیار زیادی (که احتمالاً در لپ تاپ شما در حال خاک خوردن هستند)، داشته باشید.